logo firmy okładka

Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie?

czas czytania: 7

min

Identyfikacja wizualna firmy to podstawa budowania relacji z klientami. Logo marki odgrywa tutaj szczególną rolę. Wyjaśniamy, jak stworzyć logotyp, który pomoże Ci zaistnieć w świadomości Twoich odbiorców!

customer service okładka

Customer Service – czym jest i na czym polega?

czas czytania: 8

min

Obsługa klienta to podstawa budowania długotrwałych relacji z odbiorcami – niezależnie od branży. Dowiedz się, jak usprawnić Customer Service w Twojej firmie i w pełni wykorzystać potencjał obecnej i potencjalnej bazy klientów.

marketing konwersacyjny

Marketing konwersacyjny

czas czytania: 8

min

Nowoczesne podejście do marketingu kręci się wokół nawiązywaniu trwałych i wzajemnie korzystnych relacji z klientami. Omawiamy temat marketingu konwersacyjnego, który na pierwszym miejscu stawia odbiorcę.

meta ads

Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją

czas czytania: 9

min

O czym warto pamiętać, planując kampanię Meta Ads? Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do współpracy z profesjonalną agencją reklamową, która zadba o promocję Twojej oferty na Facebooku i Instagramie.

google ads widzialni

Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową?

czas czytania: 9

min

Google Ads to świetny sposób na zwiększenie konwersji – szczególnie, gdy zależy Ci na czasie. Dowiedz się, o czym warto pamiętać startując z własną kampanią PPC. Podpowiadamy również, na co zwrócić uwagę, rozpoczynając współpracę z agencją marketingową.

rodzaje reklamy okładka

Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna 

czas czytania: 9

min

Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów!

e-marketing

Reklama kontekstowa w Google Display Network

czas czytania: 5

min

Reklama kontekstowa jest chętnie wykorzystywana przez reklamodawców. Na czym ona polega? Przekaz reklamowy jest dostosowywany do treści witryny, na której reklama będzie wyświetlana. Dzięki temu można trafić do osób zainteresowanych danymi produktami czy usługami.

call to action okładka

Call to action – przykłady zachęcających CTA

czas czytania: 7

min

Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o przekazie marketingowym. Call to Action, a w skrócie CTA, to tak naprawdę środek, który pozwoli Ci pokierować użytkownika w korzystne dla Ciebie miejsce. Dowiedz się, dlaczego CTA jest tak istotne oraz jak skutecznie wzywać do działania!

consent mode

Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych

czas czytania: 6

min

Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.

Reklama PPC – poradnik

czas czytania: 9

min

Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w którym płacisz dopiero, gdy użytkownik faktycznie kliknie w odnośnik – brzmi nieźle, prawda? Dowiedz się, jak wykorzystać reklamę PPC do promocji swojego biznesu w sieci!

wizerunek firmy okładka

Wizerunek firmy w internecie

czas czytania: 11

min

Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.

wyprzedane produkty a seo

Jak zarobić na darmowych produktach i usługach oferowanych w internecie?

czas czytania: 5

min

Czy na darmowych produktach można zarobić? Tak. Poznaj 7 sposobów na generowanie przychodów w modelu freemium.

laptop pozycjonowanie

Niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach – dotrzyj do klientów swojej konkurencji

czas czytania: 5

min

Korzystałeś już z kierowania reklam na niestandardowych odbiorców o podobnych zamiarach? Podpowiadamy, jak skonfigurować kampanie!

e-sklepy

Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych technik na pozyskanie powracającego klienta!

Google Adwords system reklamowy

Wykluczające sie frazy w Google ADS

czas czytania: 5

min

Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.

Google Adwords

Kampanie brandowe wśród specjalistów Google Ads

czas czytania: 5

min

Reklamy brandowe Google Ads skutecznie zwiększają widoczność marki w internecie. Sprawdź, kiedy najlepiej reklamować się na słowa brandowe.

Targetowanie kampanii

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

czas czytania: 5

min

Google wprowadza nowość – kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.

Wyszukiwarka internetowa Google

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads

czas czytania: 5

min

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?

ekomarketing

Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie

czas czytania: 5

min

Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne.

grupa docelowa

Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics.

jak stworzyć program lojalnościowy

Jak skonstruować dobry program lojalnościowy?

czas czytania: 5

min

Skuteczny program lojalnościowy wymaga rzetelnego opracowania. Podpowiadamy, na jakie kwestie należy zwrócić uwagę podczas tworzenia jego tworzenia.

marketing mobilny okładka

Marketing mobilny – co to jest?

czas czytania: 8

min

Korzystanie z internetu na smartfonie lub tablecie to obecnie codzienność, a zakupy online już dawno przestały być domeną urządzeń stacjonarnych. Dowiedz się, czym jest marketing mobilny i jak wykorzystać go w swojej strategii reklamowej.

google analytics

Pięcioetapowa analiza konkurencji w e-commerce

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, jak przeanalizować swoją konkurencję? Przeprowadź szybką, pięcioetapową analizę działań konkurencji w e-commerce.

Google Trends

Dlaczego warto korzystać z Google Trends, prowadząc stronę internetową?

czas czytania: 5

min

Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją wykorzystać w swoim biznesie? Sprawdź kilka naszych pomysłów.